Ulukışla'da Çevre Sağlığı İçin Ot İlaçlama Seferberliği
Ulukışla Belediyesi, çevre sağlığının korunması ve yabancı otların kontrol altına alınması amacıyla ilçe genelinde kapsamlı bir ot ilaçlama çalışması başlatılacağını duyurdu. Belediyeden yapılan resmi açıklamada, ilaçlama faaliyetlerinin bir hafta süreyle aralıksız devam edeceği belirtildi.Çalışmaların sağlıklı ve güvenli bir şekilde yürütülebilmesi için vatandaşların bazı kritik kurallara uyması büyük önem taşıyor. Yetkililer, vatandaşların ilaçlama yapılan alanlara karşı azami dikkat göstermesini, çocuklarını ve evcil hayvanlarını bu bölgelerden kesinlikle uzak tutmasını önemle rica etti. Ayrıca halk sağlığını korumak adına açıkta hiçbir şekilde yiyecek ve içecek bulundurulmaması gerektiği vurgulandı.
Ulukışla Belediyesi Ot İlaçlama Çalışması
Ulukışla Belediyesi'nin ilçe genelinde başlattığı ot ilaçlama çalışmalarından bir görüntü.
Ulukışla Belediyesi ilçe genelinde ot ilaçlama çalışması başlatıyor
https://www.dmchaber.com/ulukisla-belediyesi-ilce-genelinde-ot-ilaclama-calismasi-baslatiyorEmojiyle Tepki Ver
Bu haber sana ne hissettirdi?




Pateez.com'da paylaştığın yorumlar haber tartışmasına katkı sağlar. Farklı görüşlere saygılı kal; hakaret, hedef gösterme ve ayrımcı ifadeler kullanma.